Waka waka (this time for Africa)

Med min mest övertydliga rubrik någonsin tänkte jag bara förvarna de som inte redan förvarnats om att jag ska åka till Afrika. Tanzania to be exact. På onsdag ska familjen Cabrejas-Bergil försöka klara sig igenom flygkaoset i Frankfurt och vidare till en vecka bilsafari och en vecka bad på Zanzibar. Heeelt okej.

Jag har tänkt försöka fortsätta blogga lite med hjälp av broderns nya iPod, eftersom jag kommer ha svårt att hålla kontakten på annat sätt. Så för att jag inte ska sakna för mycket och känna mig alldeles för övergiven och ensam på andra sidan ekvatorn tycker jag att ni kan skriva lite pratbubblor. Ni kan t.ex. påminna mig om att berätta för er EXAKT hur många ränder min favoritzebra har eller hur mycket jag skulle vilja vara en schimpans.

Antagligen kommer jag väl inte kunna bli en schimpans, men vi kan ju alltid hoppas på att jag i alla fall kommer tillbaka lite brunare och snyggare och relativt hel istället. Medan ni väntar på den stunden (och saknar mig jättemycket) kan ni ju alltid lyssna på denna låten och låtsas att ni har det precis lika spännande som jag:

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0