Unwind

Robyn – Hang With Me (Acoustic Version)
Andra advent. Om två veckor har jag julafton. Om en vecka vill jag vara i Stockholm. Jag tror jag måste köpa julklappar och bli fattig snart. Men jag blir nog hellre rik, några idéer hur?

I övrigt har jag idag insett att även en liten Millmill kan vara paranoid ibland (det trodde du inte va, Andreas?) Men I guess that's life. Jag ignorerar ju ändå min paranoia, så liten och naiv som jag är. Och oskyldig. För det är jag alltid, iallafall i andras ögon. Litenochsöhet.

Kommentarer
Toast sade:

Om en vecka vill du vara i Kalmar :(

2010-12-05 @ 12:53:24
izabella sade:

köp aktier! som går upp!

2010-12-07 @ 23:00:00
Millmill sade:

Tänk om de går ner då? :o

2010-12-08 @ 17:49:08
Bor: http://bubbelochblubb.blogg.se/

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0