Heart of glass

Idag är jag jävligt snygg. Jag är assnygg trots mina finnar, orakade ben och ringar under ögonen. Jag är fantastiskt snygg för att jag bestämmer det.

Man borde bestämma det varje dag. Så fort man vaknar på morgonen är man helt enkelt snygg, oavsett vad man har på sig eller hur man ser ut. Så är det, för det har man sagt. Tänk vad mycket mer självförtroende man skulle ha på dagarna om det var så lätt. Tänk vad mycket mer avslappnad man skulle bli. Tänk vad mycket gladare man skulle bli. Tänk vad mycket färre problem det skulle finnas i världen.

Då skulle kanske inte makthavare hade haft sådana komplex att de bestämde sig för att starta krig som en liten extra penisförlängare. Då skulle kanske inte mobbade skulle känna sig lika usla. Då skulle kanske människor våga satsa på sina drömmar på riktigt. Då skulle kanske folk inte känna sig lika krossade då saker gick fel. But then again, det låter ju bara ologiskt.

Njeh, världen skulle nog inte bli perfekt bara för att människor tyckte sig vara snygga, men den kanske åtminstone skulle vara lite gladare. Och det räcker för mig. Alltså bestämmer vi att vi är snygga. Det bestämmer jag.

High And Dry med Daniel Norberg från Idol är dagens repeat-låt. Yep, min kuisn känner honom, därför blir jag cool.

Kommentarer
Johan sade:

Tur att vi lever i en värld där det faktiskt finns riktiga penisförlängare, för världen skulle nog inte kunna finnas annars.

2010-12-17 @ 16:45:50
Bor: http://johanharenblogg.blogg.se/
It. sade:

Asså, jag gillar't. Jag ska börja bestämma mig för att jag är ashet varje dag. Då kanske mitt eget liv känns awesome, i alla fall. 8D

Pusspårej, vi får höras nu när det är lov. Herrå.

2010-12-17 @ 19:51:06

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0