Follow me


När får jag träffa dig nästa gång?
Hopefully i Januari, tror jag ska göra ett nytt försök på Stockholmresa då, nämligen. Är du på? :D

Hur kommer det sig att du alltid är glad och gullig?
Tro det eller är så är jag inte ALLTID glad och gullig, bara oftast, så jag lurar folk.
Glad är jag väl egentligen för att jag är stolt över och litar på mig själv. Jag har haft det jobbigt och tagit mig igenom det och på så sätt vet jag att jag kommer klara mig nästan vad som än slängs ivägen. Jag uppskattar också vad jag har mer tack vare det jobbiga och framför allt har jag ofta en avslappnad attityd till hur livet faktiskt ser ut.
Gulligheten beror på gener, glädjen och sminkkunnighet.

CCCCC:
:DDDDD

Stämmer det att du har tre händer? Eller fuskar du bara? :(
Det beror på vad man räknar som händer. Räknar man fötterna också så har jag faktiskt hela fyra! Annars är jag bara helt enkelt en fantastisk photoshop-expert.

Vad är din riktiga sexualitet?!
Jag kallar mig för heterosexuell flicka med en fäbless för nördiga pojkar. (Så om ni vill ragga på mig så rekommenderas att berätta massa onödigt vetande.) Dock utesluter jag inte möjligheten till att jag även innehåller några procent bi, men eftersom de procenten isåfall skulle vara såpass få räknas de inte riktigt.

Hur sitter egentligen solen fast på himlen?
Nu har du fått något om bakfoten, lille Andreas. Det är nämligen så att solen inte sitter fast alls. Den är fri som en fågel, fri som en fågel (och då är det som nånting ropar KOM! i dess glada luffareblod).

Har du verkligen ett svart hål i magen?
Ingen vet säkert. Däremot vet jag att jag har ett hål (blåsljud) i hjärtat som var tänkt att opereras, men det visade sig att jag var så cool att jag fick behålla det.

Snabbfrågor! =) Vad väljer du:
Te / Kaffe
Jag är ingen kaffemänniska (om inte kaffet gömmer sig i chokladmums eller mycket oboy eller annat gott).
Kille / Tjej
Tjejer är det vackrare djuret, men pojkar är enklare varelser att umgås med (och mysiga att pussa på). Omväxling är dock alltid bäst.
Hund / Katt
Jag har alltid tyckt lite extra mycket om katter, känner igen mig i dem på något sätt.
Bröst / Rumpa
Shake that thing miss Anabella!
Hårdrock / Opera
Även om jag faktiskt har en (barn-)operaskiva hemma måste jag säga hårdrock. Generellt sett tycker jag mer om genren.
Bio / TV
Bio är väldigt trevligt, men det finns inte mycket som är mysigare än en lång filmkväll hemma i tvsoffan.
Kött / Fisk
Med en Argentinsk mamma går det inte att säga annat.
Är du stygg / snäll
Jag är definitivt snäll. (Iallafall till ytan.)
Väska / sko
Skor, utan tvekan. Jag tycker om höga, snygga klackar.
Vad kom först, hönan eller ägget?
Det beror på vilken höna man pratar om. Den hönan vars ägg/barn vi hittar i livsmedelsaffärer idag kom efter ägget.

Har du drömt nåt inatt? Vadå?
Jag har drömt massor både inatt och idag, det är att komma ihåg det som är det svåra. Det enda jag minns från inatt var att jag hade en naken-offentligt-dröm, även om mina sådana nästan alltid utspelar sig i omklädningsrum (där människor av båda könen närvarar) och utan att jag känner mig särskilt generad.

Kommentarer
mama marian sade:

jag gillade det med att gulligheten är genetisk...säkert mors eller hur! Och köttet självklart!

2010-12-14 @ 21:28:19

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0