Ambitions

Att jag inte lärt mig än. Saker blir aldrig som jag tror och planerar, det vet jag. Ändå fortsätter jag att bli förvånad. Ajabaja, Emilia! Å andra sidan är det ju just vad jag älskar med livet, det går inte att förutse, det är det som gör det så jävla spännande att leva. Att man sedan känner så väldigt många underbara människor och känner sig snygg är inte heller så hemskt. (Till skillnad från Telia.)

Imorgon återupptas en tradition och jag kommer ha det grymt mysigt ändå. Musik och mys och fuldansande förväntas. Lördag blir det fest (det trodde vi inte) och Söndag blir det väl antingen välbehövligt prov eller mer trevligt sällskap. Vi får väl se, man vet aldrig.

Glee Cast – And I Am Telling You I'm Not Going
Nu ska jag gå och klippa naglarna.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0