Leave me alone (I'm lonely)

Fram och tillbaka, tillbaka och fram, så går mina tankar just nu. Från ett till en miljard. Vitt till svart. Orange till blått. Full och tom. Ja och nej. Hög och låg. Kan inte riktigt bestämma mig. Trots att jag gillar kontraster så är det från stund till stund lite irriterande. Får se om jag får ut NÅGOT av detta till slut. Förhoppningsvis lyckas jag trixa lite i alla fall.

Tills vi vet något kan ni passa på att göra som jag och dränka er i bra musik. Kom på att denna har väldigt vacker text, bara så ni vet.
Gavin DeGraw – I Don't Want To Be

Kommentarer
Andreas sade:

Du är beviset på att en ung kvinnas tankar kan vara intressanta. Keep up the good work!

2010-08-28 @ 22:31:38

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0