Back to the start

Millmill har börjat skolan igen. Lovet är slut och det är dags att misslyckas med att försöka vara duktig igen. Mitt schema gör det dock helt okej, blir bara lite orolig inför trean, go proppat schema och jättestress!
Än så länge har jag det väldigt trevligt faktiskt, och känner mig till och med lite duktig, eftersom jag lyckats kryssa av flera halva och några hela saker från min "to do"-lista och inte ens har stökat ner så mycket i väskan än.

Dessutom har jag massa trevliga människor att träffa, både på och utanför skolan. Trevligt, trevligt. Det är inte utan att man blir rätt optimistisk inför resten av året. Den känslan kommer väl antagligen inte hålla i sig alltför länge, men man kan ju alltid hoppas och låtsas. Så det gör vi! För det bestämmer jag.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0