No U Hang Up

I has a secret. Den får ni veta om en månad. Jag är nämligen väldigt bra på att förstöra sånna saker annars.

Idag är jag ledig. That makes me happy. Allt är tack vare vulkanutbrottet på Island och tack vare att jag faktiskt orkade jobba på matten igår. Matteboken är nämligen färdigräknad och våran kära *host* lilla franskalärare är fast i Frankrike. Detta innebär att jag inte har någon franska idag och att jag fick tillåtelse av Magnusmattelärare att inte gå på mattelektionen. That makes me happy.

Idag är jag ledig. Då fick jag för mig att skriva ett blogginlägg. Jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag kan börja med att lägag in en bild, det är alltid fint.


Det är kusin Julius på bilden. Han är söt, även om han kan vara jobbig ibland. Jag är väldigt stolt över bilden faktiskt, tycker den är fin.

Appropå that! Bilden togs i Skåne nu i påskas. Med massa släkt där, som alltid. Jag gillar min släkt. Det utökas bara mer och mer. Nu sist kom det en trevlig liten kusin-sambo, hon var söt. Jag undrar hur hon kommer lyckas hoppa in i vårat organiserade kaos. Visst är vi trevliga och snälla, vi stänger absolut inte ut någon med mening, men alla har sin roll och det är inte det lättaste att byta eller lägga till en plats. Med god vilja går det dock, och det är något alla har. Jag önskar henne lycka till.

Oh, javisstja! Jag hade en väldigt trevlig promenad med min Rebecka för någon vecka sen. Vi pratade om allt och inget som jag inte har gjort på alldeles för länge. Det var otroligt välbehövligt och mysigt. Världen har blivit väldigt mycket mer verklig det senaste året, det är ett som är säkert iallafall. Få saker är som de var tidigare heller. Jag tror inte jag lyckats hitta min plats i det nya än. Men det kommer, jag lovar!

punkt.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0