Heaven

Arkiv 3 juli

Det är svårt att skriva någonting intressant när man har sommarlov. För det första pga att man inte har så mycket att skriva om och för det andra att man hellre upplever fler sådana saker än skriver om dem. Men jag har iallafall ett massa underbart sommarlov. Träffar/ska träffa de flesta, myser, badar, blir knottbiten och ser på snygga killar utan tröjor på partille cup. Och javisstja, mellan killarna ser jag på Beckas och Jujus matcher också. Som tur är är dagarna dessutom väldigt långa, annars vet jag inte hur jag skulle hinna med allt.


















På måndag morgon åker jag till Grekland i en vecka, sedan är jag hemma en dag för gothia cup och vidare till Koster i en vecka efter det. Vet inte hur mycket jag kan uppdatera min blogg då, men jag ska göra mitt bästa.

Gillar sommaren, gillar folket, gillar livet!
punkt.

Kommentarer

Skriveliskriv:

Är
Förgätmigej?

Hemlig internet-post:

Här finns jag:

Säger:

Trackback
RSS 2.0